Τρίτη, 23 Δεκεμβρίου 2014


Τσιγάρο,Σκοτάδι,Μουσική,Ησυχία,Ευτυχία,Όνειρο,Ελπίδα ... και ξαφνικά
Δυστυχία,Κενό,Φόβος,Ανασφάλεια,Παράνοια ...
Πονοκέφαλος , Depon.
Τσιγάρο για το χαμόγελο που έσβησε.
Το αποψινό σκοτάδι ταΐζει το ανέκφραστο μου.
Το λευκό μου και όχι το μαύρο.
Το μαύρο είναι χρώμα.
Ένα υπογραμμισμένο κενό.
Τσιγάρο για το κενό που υπογραμμίστηκε.
Δεν νιώθεις Μόνος όταν είσαι Μόνος.
Πες μου πόσο σχετικό είναι αυτό.
Εξήγησέ το μου.
Παρηγόρησέ με.
Βρέχει.
Ένα τσιγάρο για την βροχή μέσα μας.
Την ξαφνική, την ανεξήγητη.
Εξήγησέ την μου.
Τελευταίο τσιγάρο.
Ένα τσιγάρο για το σκοτάδι που δεν μας φτάνει, που ποτέ δεν είναι αρκετό.
Το σκοτάδι μαζί και το σκοτάδι χώρια.
Ένα τσιγάρο ακόμα για το ψέμα που προσπεράσαμε 
και για το άλλο που περιμένουμε.
Η αλήθεια μου η Δική μου η απόλυτη και σχετική για 'σενα.
Η αλήθεια σου η Δική σου η απόλυτη και σχετική για 'μενα.
Η αμφιβολία που εισβάλει με θράσος απρόσκλητη ..γιατί σου είπα να κλείσεις την πόρτα.
Σου το είπα;;;
Ένα τσιγάρο για την πόρτα που αφήνουμε ανοιχτή,μισάνοιχτη να μοιάζει με κλειστή.
Δεν το σκέφτηκα νωρίτερα.
Ξεχάστηκα.
Ήμουν πολύ ευτυχισμένη και το ξέχασα.
Ένα τσιγάρο για όσα ξεχάσαμε από Ευτυχία.
Και είναι αργά για να ζητάμε παραπάνω.
Σε λίγο ξημερώνει.
Ξοδεύεται η νύχτα , ξημερώνει κι αυτή.
Και το τσιγάρο τελειώνει κι ακόμα βρέχει.
Μα μέσα μου σταγόνα δεν πέφτει .
Στέγνωσα.
Όχι άλλο τσιγάρο.
Να αδειάσω το τασάκι θύμισε μου, κι εσύ κλείσε την πόρτα.
Όχι άλλα απρόσκλητα.
Και αφού δεν υποφέρω από Ευτυχία πια δεν θα ξεχνάω να στο λέω.
Καληνύχτα.


1 σχόλιο: