Τρίτη, 6 Δεκεμβρίου 2011

Παει καιρος απο την τελευταια φορα που μπηκα για να δημοσιευσω κατι...
Τα προχειρα μου γεμισαν σκουπιδια..
Σκουπιδια που ποτε δεν εσβηνα..
Παντα μ'αρεσε να χαζευω τις βρωμιες που αφηνει πισω του ο Χρονος..

Τον τελευταιο καιρο ειμαι ευδιαθετη..Δεν τολμω να πω ευτυχισμενη γιατι
καποιος εκει πανω γελαει μαζι μου οταν χαμογελαω..
Δεν συνηθιζω να γραφω οταν ειμαι καλα..
Εχω συνηθησει να παραπονιεμαι και η ''χαρα'' με σαστιζει...

Μετα απο αρκετο καιρο εδιωξα απ'την ζωη μου ενα παρασιτο..
Ενα απ'αυτα που αγαπαμε πολυ οταν μας καταστρεφουν...
Ενα απ'αυτα που τα διαλλεγουμε ακριβως γιατι ξερουμε ποσο κακο μπορει να μας κανουν..
Η ιστορια ειχε ως εξης ...:
Κοιτα εγω τωρα νιωθω πολυ κενη...Κατα καιρους το κενο μου βαραει σαν μαλακισμενο και δεν μ'αφηνει να αναπνευσω...Η χαρα για καποιο λογο δεν χωραει στην ζωη μου γιατι ως ηθελημενα καταθλιπτικη δεν δεχομαι οτι η Ζωη ειναι ευλογια...Μονη μου βαρεθηκα να σκοτωνω ο,τι ευχαριστο μου συμβαινει γιατι εν τελει δεν εχει και τοσο ενδιαφερον...Ψαχνω καποιον να με χρησιμοποιησει , να πατησει πανω μου...Απο παλια οι Αντρες ειχαν πολλη δυναμη πανω μου..Λιγο μικροτερη απ'αυτην που ειχα εγω πανω σ'αυτους...Βρηκα λοιπον εναν Δυστυχισμενο...Εναν wannabe Θυτη...Εναν απ'αυτους που ψαχνουν την χαμενη τους ελευθερια σε φυλακες και υπογεια...Και καπως ετσι που λες ξεκινησε...Σπαταλησα ολη μου την ενεργεια 2 γαμημενα χρονια Γιατι;;Για να αποδειξω στον εαυτο μου πως δεν ποναω οσο και να με χτυπας;;Πως μπορω να σου δημιουργησω συναισθηματα ΕΓΩ;Το κομματι κρεας;Γιατι ετσι Αυτοβαφτιστηκα καποτε και μ'αυτο εμαθα να ζω...Κι ομως ηρθε η στιγμη Οχι που ειπα φτανει...Η στιγμη που μαυρισε τοσο η ψυχη μου που μπηκε στην μεση το ενστικτο της αυτοσυντηρησης και απλα μια μερα ξυπνησα παλι κενη...Κενη ακομα κι απο μαυριλα...Κενη απο συναισθηματα-θετικα ή αρνητικα...Και ετσι τελειωσε...Οπως αρχισε...Γιατι οσο με χτυπουν ποναω και σιχαινομαι τον εαυτο μου οταν το λεω γιατι καποτε -οταν ημουν ακομα παιδι- ορκιστηκα να μεινω κενη για παντα και να που η Ελπιδα με εφερε παλι στον λαθος δρομο...


Καποια ''συμβολαια'' που κανουμε με τον εαυτο μας δεν σπανε ποτε...
Οσες ψυχοθεραπειες και οσες ωρες και να μεινεις με τον εαυτο σου δεν σπανε...Στο Ορκιζομαι...
Εισαι φυλακισμενος...Και μιλαω ως η πλεον αισιοδοξη εθισμενη στην νικοτινη και τις σοκολατες!

Δινω πολλη σημασια στο κομματι αυτο γιατι ακομα μαθαινω τον εαυτο μου και ηταν ενα κομματι που οσο κακο μου εκανε τοσο καλο μου κανει τωρα...Τωρα που ξερω...Που ειμαι σιγουρη...Που καταλαβαινω πως εγω ειμαι αυτη που παντα κυνηγουσα τον πονο κι οχι αυτος εμενα...Δεν ξερω τι θα γινει αυριο...Δεν με αφορα τι εγινε εχθες...Σημερα μου συμβαινει κατι πολυ αληθινο ομως...Σημερα δεν θα κοιμηθω με κλαματα,ενοχες,παρανοικες σκεψεις,σβησμενα τσιγαρα διπλα στο μαξιλαρι μου και σκισμενες σελιδες που κλαψουριζουν...Σημερα θα ξαπλωσω με εικονες,ονειρα και χαμογελα γιατι  καποιος μου τα  χαρισε και για 1η φορα τα δεχτηκα...Κι οταν κανω δευτερες σκεψεις τις φτυνω και τις παταω!Ειναι δυσκολο πολυ να αλλαξεις ξεπεσμενε μου εαυτε...σκεφτομαι...Ο υποσυνειδητος μου εκτελεστης πρεπει να εκτελεστει!Η πειραγμενη φυση μου με θετει καταδικασμενη σε συνεχη εσωτερικη αυτοκτονια αλλα ειμαι μικρη ακομα ρε μαλακα κι αν μεγαλωσα ετσι...πως περιμενω ΕΤΣΙ να μεγαλωσω.....;

Αποσυρομαι...
 
                                 Ονειρα Γλυκα μας 

5 σχόλια:

  1. κατι τετοιες μερες σηψης ειναι καλο να βλεπεις κατι ασυνηθιστο.Και οσο και να χωλαινω ,και να μη διαβαζω τελευταια, μπηκα να δω τα μαυρα μου τα χαλια και ξαφνου ειδα φως.
    πως να μη σου αλλαξει τη μερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Puni..Χαιρομαι που σου αλλαξα την μερα.. Δεν ηξερα οτι μπορω να κανω κατι τετοιο.. Και εσυ με τον τροπο σου αλλαξες την δικη μου.. :) Καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα,
    Το ταξίδι μας πάνω στη γή:Άλλοτε αποζητά λιμάνια, άλλοτε περιπλάνηση σε πέλαγα άγνωστα. Δεν γίνεται να κατέχεις την ομορφιά του κόσμου χωρίς αυτήν.

    Μακρυά ή κοντά στο κείμενό σου τα ρήματα τούτα, δεν ξέρω. Αλλά σου εύχομαι και τα δύο. Και τα λιμάνια και τη συνέχεια των ταξιδιών σου.

    ΥΓ. Σε ευχαριστώ για τη φιλία σου προς το blog μου
    Θάνος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @λού Πρεπει να μου κανεις μαθημα!

    @e-Apenanti να σαι καλα!! ευχομαι το ιδιο και για σενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή