Τρίτη, 15 Μαρτίου 2011

sinn-αντηση...

Μια συναντηση με καποιον απ το παρελθον
περασαν 2 χρονια...
19 ωρες εσωτερικης ηρεμιας
χωρις δευτερες σκεψεις
χωρις αγχος
χωρις κλαματα
και μετα πηρα ενα ταξι
''Αγιο Φανουριο''

μεγαλη απατη
κατι παιζεται πισω απο την πλατη μας
χοντρο παιχνιδι σου λεω γινεται
ο Καληνυχτακιας ειπε οτι
ο γιαλος ειναι στραβος
πεταξα μερικες ενοχουλες στον γιαλο λοιπον
γιατι ειχα βαρυνει

ενας Γαλλος πριν λιγο καιρο μου υποσχεθηκε free hugs
ενας...καποιος... εχθες μου ειπε...:''Σ'αγαπαω. αναμφιβολα'' και γυρισε στην ζωη του
αρρωσταινω!!!!!!!!! ο κοσμος ειναι αρρωστος!!!
..κι εγω..

  
ετσι για την καλημερα...
ή τα ονειρα γλυκα στην περιπτωση μου...

3 σχόλια:

  1. χμ, τελικα διάβασα όλες τις αναρτήσεις
    μονορούφι...
    το τηλέφωνο χτυπούσε
    αλλα δεν μπορούσα να ξεκολλήσω
    τόση ψυχη πάνω στο χαρτι (ή στην οθόνη) λίγες φορές έχω δει
    μην ακούσω κανένα "μαύρη ψυχη" "μαύρα χάλια" και τα συναφη μοιρολατρικα γιατι θα τα πάρω (και δεν θα φύγω)
    deja vu
    αυτο ένιωσα
    κάπου σε ξέρω
    αυτο δεν είναι σχόλιο
    και φταις εσυ
    τι δουλεια έχει το τραγούδι μου φάτσα κάρτα;
    και είσαι και αιγόκερως;
    μη σταματας να γράφεις!
    έστριψα τέσσερα τσιγάρα μέχρι να φτάσω στην αρχη

    θέλω να γράψω κι άλλα αλλα μπερδεύομαι
    άλλη ώρα
    έχει λιακάδα
    πάω για καφε Πειραϊκη...

    καλημέρα εξαρτημένο!

    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τωρα εγω τι να πω;
    το ''καπου σε ξερω''
    εμενα προσωπικα με τρομαζει..
    το ''τοση ψυχη'' με κανει να ντρεπομαι..
    το τηλεφωνο που χτυπαει δεν το σηκωνω ποτε οποτε δεν μπορω να νιωσω πως ειναι να το σηκωνεις..μου φαινεται φυσιολογικο να χτυπαει μονο του..
    γνωριζομαστε απο καπου; τι ωραιο "σχολιο"
    το τραγουδι σου ειναι Μου προσεχε χαχα
    η λιακαδα εγινε βροχη ελπιζω να μην σου χαλασε το θεμα..
    παω κι εγω να πιω λιγακι...
    οχι καφε
    καληνυχτα ναυτη μου!

    αα! ναι αιγοκερως αλλα δεν μοιαζω -ειμαι κρυφο-αιγοκερως που λεμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλη ήταν η βροχη
    πίσω από τζαμαρία
    δίπλα στη θάλασσα
    δεν ήπια καφε
    το βράδυ ήπια ακόμη πιο πολυ
    τώρα καφε και τσιγάρο
    ναι, κρυφο-αιγόκερως φαίνεσαι
    τό'χεις το συναίσθημα... ;)

    σου μου του
    τα τραγούδια είναι όλων
    αλλα αυτο, κάθε που τ ακούω...

    έφυγα ήδη...

    καλο απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή