Κυριακή, 14 Νοεμβρίου 2010

Σιχαμενα γραφικη!

Ερχεται η Τεταρτη!
Θα ετοιμαστουμε γρηγορα γρηγορα και καθυστερημενες(κυριολεκτικα και μεταφορικα)
θα φτασουμε καπου κοντα στο μουσειο μπενακι να τραγουδησουμε
για τα μεγαλα του λογια και τα μεγαλα του ματια
για μια αδιαβατη νυχτα που σ αλλη νυχτα οδηγει και
για μια φωτια στο λιμανι που μας φωναζε να (μην) πεταξουμε την ζωη μας στα σκυλια
(και αναρωτιεμαι που να πεταξω την ζωη μου τοτε;στα σκουπιδια δεν χωραει,στην θαλασσα
επιπλεει και το καζανακι δεν την παιρνει κατω )
θαυματουργα θα βρεθουμε στην χαβαη και καπου αναμεσα στα μαγικα νησια του Νταλαρα
ενας κυριος θα φωναξει ''ΑΜΕΡΙΚΑ!!!!''
καθε βραδια του Κωτσαδαμ ειναι αξεχαστη..
εχει μια φωνη που το δικο μου αυτακι δεν θα ξεχασει ποτε!

ομως ειναι ξημερωματα κυριακης και ειμαι στο κρεβατι μου
και βηχω
ζεστο γαλα με μελι-mucosolvan-aerizane-και τσιγαρο!
αγγιζει την τελειοτητα!
νομιζω οτι τελευταια Εγω Εχω Χασει Την Μπαλα!
και εχω φαει φρικη γιατι εκτος των αλλων ηταν και ακριβη.
το μυαλο μου κλειδωνει μονο του
δεν σηκωνω τηλεφωνα
δεν επικοινωνω
δεν κοιμαμαι
πινω
καπνιζω
βηχω
δεν τρωω(ψεμα).
Μα παντα ετσι ημουν ;Καλα πως με αντεχουν ; Δεν πανε καλα!

Σχεδον ενας χρονος περασε απο την μερα που τον γνωρισα .
Αποφασισα να φερθω σαν 20χρονη και να σιγομουρμουρισω ο ερωτας με ερωτα περναει!
Και ΝΑΙ!
Δεν περναει!
Απο το στομαχι παντως περναει σιγουρα γιατι προχθες ξερασα τεσσερις φορες
διαβαζοντας την φραση ''-κοπηκε λογω λογοκρισιας (καποιος ειναι χεστης)"
Ηθελα να απαντησω ''ρε μαλακα ξεκολιαρη τωρα καταλαβες οτι δεν εισαι μονος;τι την θες την παρανομη γκομενα ρε χεστη;ε;μιλαααααα τι με θες ρε μαλακισμενε;να νομιζεις οτι πηδας;;;νομιζεις οτι ξενοπηδας;;;;;ε;;;;αρχιδια!σε λυπαμαι και σου καθομαι κακομοιρηηηηηη!εχεις κοιταξει το πουλι σου -εεεε- την μουρη σου δλδ στον καθρεφτη μωρη μυξα;εισαι για μπατσες καραγκιοζη-κοφτο να τελειωνουμε ετσι κι αλλιως αχρηστο ειναι τσαμπα το χεις και κρεμεται το σαπιο'' ομως η απαντηση περιοριστηκε σε ενα ''ΠΟΤΕ ΟΜΩΣ '' και τελειωσε η υποθεση.
Καλα νομιζεις τωρα οτι τελειωσε η υποθεση; κραταω εγω ποτε χαρακτηρα; εισαι ηλιθια κοπελα μου;
τι με εχεις για καμια αξιοπρεπη ;
η ιστορια επαναλαμβανεται μαλακα... εχω γινει ξεφτιλα στον εαυτο μου σου λεω...
ποσο ζητιανοκοριτσο μπορει να ειμαι;
στο κουτελο μου γραφει :
ΑΧ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΓΑΠΗΣΕ ΜΕ ΛΙΓΑΚΙΙΙΙ
ΕΛΑΑΑ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΝΩ Ο,ΤΙ ΘΕΣΣΣΣ
ΠΕΣ ΜΟΥ ΨΕΜΑΤΑΚΙΑ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩΩΩΩ
ΕΛΑ ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΤΣΩ ΚΙΟΛΑΣ ΚΙ ΑΣ ΚΛΑΙΩ ΜΕΤΑ 
ΘΑ ΚΡΑΤΗΣΩ ΤΙΣ ΜΥΞΕΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΕΝΘΥΜΙΟ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ Σ ΑΓΑΠΑΩ


Πωπω τι εχω παθει σημερα! τετοια σιχαμαρα καιρο εχω να την νιωσω!

Εχει υπεροχα ματια και την πιο ζεστη αγκαλια που εχω παρει...
Η Γιωτα μου ειχε πει πως μια μερα θα κοιμηθουμε αγκαλια...
Περασε ενας χρονος και καθε φορα που τον βλεπω κοιταει το ρολοι του...
Δεν θα κοιμηθουμε ποτε αγκαλια...
Δεν θα ξυπνησουμε ποτε μαζι...
Πως μπορει...;
Πως αντεχει να με κραταει εκει γνωριζοντας οτι υποφερω
ακομα κι αν ειναι επιλογη μου και το κανω συνειδητα...
Γιατι δεν με προστατευει αφου ισχυριζεται πως μ'αγαπαει...;
Μου ειχε πει πως η καρδια μου χτυπαει δυνατα...
Η δικη του καρδια χτυπαει καθολου;
Χτυπησε ποτε δυνατα;

Ηλπιζα να νιωσω καλα σε καποιου αλλου την αγκαλια αλλα δεν γινεται ...το δοκιμασα και ηταν καταστροφικο...εφυγα κλαμενη απο τον Α.Δημητριο...ηταν συμφοιτητης και συνομιληκος και μαλλον οχι και τοσο σιγουρος για το τι θελει..ενιωσα γελοια που αφησα τον εαυτο μου να κοιμηθει με καποιον αλλο ...ενιωσα σαν να με αδειασε...νιωθω περιεργα..ολες μου οι κινησεις ειναι λαθος..


παω να κοιμηθω -τοσες σκεψεις μαζι -με σιχαινομαι αποψε
Μακαρι να ηταν εδω η Γιωτα...
καλημερα...

7 σχόλια:

  1. μην χαλιέσαι κοριτσάκι
    υπάρχουν και τ ανάποδα
    δεν είσαι η μόνη
    ακόμη κι αν είσαι μόνη
    ζήσε την αδρεναλίνη σου
    και μη νοιάζεσαι
    γυρνάει ο καιρος
    πιο γρήγορα απ'όσο πιστεύουμε...

    καλημέρα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ναυτη μου...
    γυρναει ο καιρος ναι...
    απλα εγω μενω παντα πισω...
    καλησπερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. υπομονη
    μην γεμιζεις πικρια
    μπορει να μην περναει
    αλλα να εισαι οσο πιο καλα μπορεις
    και μην ξεχνας τους φιλους
    γιατι αυτοι αγαπανε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. σ' ακολουθω, στη ΣΚΕΨΗ σου γλυστραω......

    καταλαβαινω, καταλαβαινω καλα
    γι' αυτο πηγαινω οσο μπορω πιο σιγα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. koritsara mu erxome kai tha kanw oti borw, isws ta reunion sinithws na ine kai revision alla min anxwnese auta ta xristugenna tha xume revolution ! eisai to esi sauta pu grafeis pu nomizw kathe fora oti exume milisei 10 wres sto til! se latrevw gurunaki

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χρόνια μετά ίσως όλα αυτά να φαίνονται αστεία.Τώρα όμως είναι βουνά άγρια, απάτητα,όλο γκρεμούς...κι εσύ πρέπει να τα περάσεις.Εσύ,όχι η ύλη, αλλά η ψυχή.Μα τι έχει γίνει;Νοιώθεις ότι δεν μπορείς άλλο να την ακούσεις....ή εσύ έχεις ξεμάθει πια να την αφουγκράζεσαι, ή αυτή δεν σου φωνάζει όπως άλλοτε.Δυνατά, ζωηρά, όλο κέφι...αυτό που ζεις ονομάζεται χρέος.ΖΗΣΤΟ ΧΩΡΙΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ.ΕΤΣΙ ΤΟΥ ΑΞΙΖΕΙ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ftais esy
    pou ksenyxtaw pou ta pinw kai methaw
    ftais esy
    parapono mou pou xw xasei to myalo mou

    ftais esy pou me lene alith
    ftais esy pou me lene ksenyxth
    ftais esy sto mhden pou xw ftasei
    ftais esy giati mexeis ksexasei

    ftais esy
    pou de gelaw to stauro sou kouvalaw
    ftais esy
    kh aponia sou kai h pseutra h kardia sou

    ftais esy pou me lene alith
    ftais esy pou me lene ksenyxth
    ftais esy sto mhden pou xw ftasei
    ftais esy giati mexeis ksexasei

    ΑπάντησηΔιαγραφή