Παρασκευή, 5 Νοεμβρίου 2010

Κουραστηκα να λεω οτι κουραστηκα να λεω οτι κουραστηκα να λεω οτι κουραστηκα.....

Ακουγοντας cinematic orchestra και χαλαρωνοντας με την φορμα και την υπεροχα μαυρη μπλουζα που ηθελα να βαλω οταν το συναντησω στο κρεβατι διπλα στη νατασα -ωχ μια σκεψη-ωχ δυο σκεψεις--ωχ ERROR
ERROR
ERROR
ERROR
ERROR
ERROR

(το kinder bueno θα φταιει)

Εχω αρχισει την αποτοξινωση.
Πεταξα τον υπολογιστη μου και αρχισα να κλεβω τα laptop των φιλων μου
οταν ροχαληζουν.Τοσα χρονια στο διπλανο δωματιο με τον ππατερα μου εμαθα πως
οταν ξεκινησουν οι ηχοι "χρρρρ" , "ιιιιιφφφφφφφφ" , "γκρρρρρααααφιχχχχ"(αιχμοριτιδα)
ολα τα αλλα σωπαινουν!!!!

δεν εχω ορεξη - μαλλον πρεπει να κοψω το τσιγαρο για λιγο..
βηχω 2 εβδομαδες ασταματητα....και καπνιζω ασταματητα
ειμαι ερωτευμενη με το τσιγαρο

σημερα στο λεωφορειο ηθελα να τσιριξω και να ξερασω μαζι
ελιωσα ωρες στο χοξτον και ηπια 4 καφεδες
εφαγα σουβλακι και μια γυφτισα μου ειπε την μοιρα
μου ειπε ''θα σαι παντα αγαπησιαρα και καυλιαρα''
μετα καταλαβα οτι σε ολες το ιδιο λεει
ο μανωλης ειναι ομορφος
η νατασα ειναι δουλευταρου
ο νικολας μεγαλωνει
ο αλεξανδρος ειναι μικρος
η ιλιαννα εκοψε τα μαλλια της
η μανα μου ειναι αρρωστη
ο πατερας μου γκρινιαζει
ο θειος της νατασας εχει χιουμορ
ο αδερφος της νατασας εχει μια ομορφη κοπελα
η ρενατα εγινε κινεζα και η τατιανα καστανη
η νανα ειναι δικηγορος
και η αλικη ειχε πυρετο το πρωι
ο πανος θελει να με πηδηξει
εχω κομπλεξ για το στηθος μου
ο κωσταντινος εχει ωραια φωνη
ο βαγγελης χαθηκε
το ζυμαρι μεγαλωσε και μου λειπει πολυ
η γιαγια μου πεθανε περυσι
ο παππους του μανωλο μανωλο πεθανε αλλα ποτε δεν μας ειπε πότε
ο αδαμ παιζει προ
ο πατερας μου τα βραδια ροχαληζει
οταν ημουν μικρη δεν φοβομουν το σκοταδι
η μαργαριτα ειναι στην νορβηγια
στην αγγλια η ωρα ειναι 02.13πμ
στη ελλαδα δεν ξερω
πεινασα για παπατοσαλατα
θελω να καπνισω ολη την marlboro
δεν μ αρεσουν τα μπλε χαρτακια
θελω να βαψω το δωματιο μου
θελω να γκρεμισω το δωματιο μου
θελω να κοιμηθω σε ενα παγκακι
αγαπαω το δωματιο μου...
θελω να κοιμηθω στο συφνεικο
θελω να παω στην μανη
θελω να μην βηχω
θελω να εχουμε παστιτσιο αυριο
θελω να μ αγαπαει ο ...(κοπηκε λογω λογοκρισιας)
θελω να μην τον ξαναδω ποτε..
θελω να υπαρχει Θεος
θελω να ημουν ο τιμοθεος
 
θελω να κοιμηθω....

καληνυχτα

2 σχόλια:

  1. μ αρεσε πολυ ο τροπος που γραφεις
    ριξε μια ματια και στο δικο μου blog αν θες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. to na sfalma panw stallo mou gemisane plhges
    to kormi kai thn psyxh mou kai mou feran sth zwh mou
    kai mou feran sth zwh mou vasana kai symfores
    sfalma eimai pou yparxw sfalma pou gennithika
    mes ta sfalmata exw zhsei kai h zwh mou exei gemisei
    kai h zwh mou exei gemisei me polla mhdenika
    ena sfalma mono ftanei th zwh na sou pikranei
    ma egw ekana polla sfalmata mes th zwh mou
    kiama psakseis sthn psyxh mou tha ta vreis me th seira
    sfalma eimai pou yparxw sfalma pou gennithika
    mes ta sfalmata exw zhsei kai h zwh mou exei gemisei
    kai h zwh mou exei gemisei me polla mhdenika

    ΑπάντησηΔιαγραφή