Τετάρτη, 25 Αυγούστου 2010

''Κι εχεις την ταση να με λυτρωνεις γιατι ο,τι αγαπας μετα το σκοτωνεις''.......



''εισαι ουσια στην ζωη μου'' μου ειπες την στιγμη που σου εξηγουσα οτι ξερω τι ειμαι για σενα..
την στιγμη που σου ελεγα πως δεν υποτιμαω την θεση μου στην ζωη σου...
το τελευταιο σου μαξιλαρακι...πετα με στο πατωμα,χτυπα με στον τοιχο...ΕΔΩ ΘΑ ΕΙΜΑΙ..
κι ουτε θα κλαψω ουτε θα γελασω..να σαι καλα μοναχα...Μοναχα να χαμογελας...
Ο συνειδητα κακος, κατα λαθος ομως...Καλος Μου Δασκαλος...



Κι ας ειναι καθε αρχη μας ενα καινουριο τελος,θα φτανω στο σπιτι ζαλισμενη απο τα τσιγαρα,δακρυσμενη απο τον φοβο,θα ξαπλωνω με τα ρουχα και με τα ματια μου μαυρα απο την μασκαρα που με κανει σαν panda..
Παντα θα φροντιζεις να υπαρχω κι εγω καπου εκει...
Να με φορας οταν κρυωνεις,να με λερωνεις οταν ματωνεις,να με μουσκευεις οταν δακριζεις,
να κρυβεσαι στην αγκαλια μου οταν φοβασαι,να μου μιλας οταν νιωθεις μονος,να μ'αγαπας οταν νιωθεις κενος,να με μισεις οταν νευριαζεις...

Υ.Γ : .....κοπηκε λογω λογοκρισιας...

1 σχόλιο:

  1. me ta rouxa koimamai me ta rouxa ksypnaw
    ola gyrw rimaksan kioti vriskw to spaw

    me ta rouxa koimamai san aliths tous dromou
    sto kormi mou ponane ta shmadia sou mono

    ΑπάντησηΔιαγραφή